Facebook почав працювати 4 лютого 2004 року.
Доступ у Facebook відкрито для всіх користувачів у віці від 13 років, які мають електронну пошту.
Доступ у Facebook відкрито для всіх користувачів у віці від 13 років, які мають електронну пошту.
Функції Facebook
Facebook дозволяє створити профіль з фото, запрошувати друзів, обмінюватися повідомленнями, сповіщати інших користувачів про статус. Facebook також надає можливість створювати групи за інтересами.
Facebook пропононує функції, за допомогою яких користувачі мають змогу взаємодіяти один з одним. Середь найбільш відомих — віртуальне підморгування, фотоальбоми и «стіна», на якій друзі користувача можуть залишати повідомлення.
Facebook дозволяє створити профіль з фото, запрошувати друзів, обмінюватися повідомленнями, сповіщати інших користувачів про статус. Facebook також надає можливість створювати групи за інтересами.
Facebook пропононує функції, за допомогою яких користувачі мають змогу взаємодіяти один з одним. Середь найбільш відомих — віртуальне підморгування, фотоальбоми и «стіна», на якій друзі користувача можуть залишати повідомлення.
Користувач може контролювати рівень доступу до інформації, опублікованої на профілі, і визначати, хто має доступ до тієї або іншої частини.
В 2007 році Facebook оголосив про ініціативу, яка дозволить стороннім програмістам створювати програми для певних послуг і заробляти на цьому. Ця акція дозволила інтегрувати багато функцій(ігри, інструменти обміну музикою та фотографіями), що в свою чергу стимулювало активність користувачів.
13 червня 2009 року у користувачів з"явилася можливість самостійно обирати адресу своєї сторінки (www.facebook.com/<выбранный_адрес>) в той час, коли в багатьох інших соціальних мережах на сторінку користувача можна потрапити лише за допомогою ідентифікатора. Наприклад, на сайті Вконтакті також введена можливість користувачем перейменувати свій каталог, і відповідно, і відповідно отримати обрану їм адресу.
13 червня 2009 року у користувачів з"явилася можливість самостійно обирати адресу своєї сторінки (www.facebook.com/<выбранный_адрес>) в той час, коли в багатьох інших соціальних мережах на сторінку користувача можна потрапити лише за допомогою ідентифікатора. Наприклад, на сайті Вконтакті також введена можливість користувачем перейменувати свій каталог, і відповідно, і відповідно отримати обрану їм адресу.
20 червня 2009 року соціальна мережа Facebook оголосила про запуск російськомовноїверсії сайту. Користувачі можуть самостійно змінювати мову інтерфейсу в своєму профілі.
Українська аудиторія найбільшої в світі соціальної мережі Facebook продовжує активно рости. Станом на 16 серпня кількість користувачів, які вказали Україну країною свого проживання, сягнула 505 тис.
Цікаво, що жінок, як і пів року тому поки що більше на Facebook, ніж чоловіків – 240 тис. проти 217 тис. (майже 50 тис. не вказали стать).
За 16 місяців – з квітня 2009 року українців на Facebook збільшилось у 8 разів. З початку 2010 року – у 2 рази.
Несколько интересных фактов о нынешнем Фейсбуке
Сьогодні Facebook — це:
— 400 млн. активних користувачів;
— 60 млн. новых статусів кожного дня;
— 3 млрд завантажених фото кожного месяця;
— 50% користувачів авторизуються кожен день;
— 55 хвилин — середня тривалість сессії на сайті;
— 70% користувачів знаходяться за межами США.
— 400 млн. активних користувачів;
— 60 млн. новых статусів кожного дня;
— 3 млрд завантажених фото кожного месяця;
— 50% користувачів авторизуються кожен день;
— 55 хвилин — середня тривалість сессії на сайті;
— 70% користувачів знаходяться за межами США.
0 коментарі:
Дописати коментар